انتخاب بهترین تابلو فرش

انتخاب بهترین تابلو فرش

مقدمه :

تابلو فرش یکی از عناصر تزئینی در فضای زندگی می باشد که می تواند جلوه ای زیبا و جذاب به خانه ها ببخشد. انتخاب مناسب تابلوفرش باعث به وجود آمدن زیبایی و جذابیت مناسبی در منازل میشود. حال در حوزه این انتخاب باید به چند نکته توجه کرد و با استفاده از فاکتور های تاثیرگذار به انتخاب مناسب تابلوفرش بپردازیم .

تابلو فرش ها ممکن است چندین نوع داشته باشند اما به طور معمول به تابلو فرش های دستبافت و ماشینی اشاره می شود اما در حوزه تابلو فرش های ماشینی به انواع چاپی آن که با دستگاه های جدید به چاپ نقش و نگار های مختلف و با کیفیت روی فرش انجام می شود، اشاره میکنیم. ما در این مقاله سعی داریم تا نکاتی را در رابطه با خرید این نوع از تابلو فرش های ماشینی بیان کنیم تا شما کاربران و مشتریان عزیز بتوانید اطلاعات لازمه در حوزه این نوع از تابلوفرش ها را بدست آورید.

تابلو فرش

بررسی ویژگی های فرش برای خرید تابلو فرش :

در حوزه خرید تابلو فرش یکی از ابعاد مهم در این باب بررسی کیفیت فرش و میزان تراکم و شانه فرش هست ، اگر فرش مورد نظر برای ساخت تابلوفرش مناسب نباشد هر چقدر که به کیفیت دستگاه ها و وسایل دیگر اهمیت بدهیم باز هم نتیجه ای در این مورد حاصل نمیشود چون فرش انتخاب شده توسط کارگاه ها از کیفیت مناسب برخوردار نمی باشد .

بررسی میزان تراکم و شانه فرش هم از معیار های مهم در خرید تابلو فرش و فرش میباشد و باید نیم نگاهی هم به این معیارها داشته باشیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و تابلو فرش مناسب را برای فضای مورد نظر انتخاب کنیم .

شاید نیم نگاهی هم به فروشنده های فرش خام و کارگاه های مورد نظر که ارائه کننده تابلوفرش های ماشینی (چاپی) هستند برای خرید موثر باشد. اگر بتوانیم از کیفیت کارخانه های ارائه کننده فرش های خام مطمئن باشیم ، میتوانیم یقین حاصل کنیم که فرش خامی که در تابلو استفاده میشود از کیفیت مورد نظر و مناسب برخوردار می باشد.

بررسی جنبه ظاهری تابلو فرش :

بررسی ابعاد ظاهری تابلو فرش شاید مهم ترین بخش از انتخاب مناسب تابلوها باشد. نکات زیادی در انتخاب ظاهر مناسب تابلو وجود دارد. به طور مثال انتخاب طرح متناسب با فضایی که قصد نصب تابلو در آنها را داریم  از موارد مهم می باشد و یا رنگ و لعاب جذاب و چشم گیر که باعث جلوه زیبای تابلو بشود هم از نکات مهم دیگر می باشد که در ادامه این مطلب به توضیح پیرامون آن میپردازیم.

یکی از فاکتورهای مهم در ظاهر تابلو فرش، چاپ خوب بر روی فرش می باشد. اگر تصویر به خوبی روی فرش چاپ نشود، قطعا موجب دلزدگی خریدار می شود و کیفیت پایین این تابلوفرش را بازگو می کند. به همین علت فروشنده و چاپ کننده های این تابلوها باید توجه زیادی بر این موارد داشته باشند. البته چاپ خوب به برخی فاکتورها مانند دستگاه چاپ مناسب و کیفیت و جنس فرش بستگی دارد؛ به عنوان مثال اگر دستگاه چاپ کیفیت مناسبی نداشته باشد، ما نمی توانیم تابلوی خوبی برای ارائه به مشتری داشته باشیم.

بررسی تاثیر قاب در تابلو فرش:

همان طور که می دانیم ، قاب ها از مشخصه های مهم هر تابلویی می باشد و تابلو فرش نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. به عنوان مثال اگر قاب تابلو با دکوراسیون بخشی از خانه که در آن استفاده می شود همخوانی نداشته باشد نمی توان از این تابلو فرش استفاده نمود چرا که مهم ترین هدف ما یعنی ایجاد زیبایی و هارمونی در فضا را برآورده نخواهد کرد.

همچنین اگر رنگ یا طرح قاب با تصویر تابلوی ما نیز همخوانی نداشته باشد، موجب تخریب چهره تابلو فرش می شود و قاعدتا میزان خرید آن را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد. به طور کلی قاب می تواند زیبایی یک طرح تابلو فرش را تا حد زیادی افزایش یا کاهش دهد و موجب بهبود یا تخریب بازار آن تابلو شود.

تابلو فرش

انتخاب بهترین طرح برای فضا :

در باب انتخاب تابلو فرش مناسب یکی از بخش هایی که شاید مدنظر اکثر افراد می باشد این است که طرح مناسب را برای فضا مدنظر برگزینیم ، طرح های زیادی در بین انواع تابلو ها وجود دارد که میتوان به تابول های وان یکاد یا طرح گل یا طرح های دیگه اشاره کرد.

در باب انتخاب طرح مناسب بیشتر به سلایق افراد بستگی دارد و باید این را در نظر گرفت که از نظر اشخاص مختلف طرح مناسب فضا مد نظر چه میباشد و نسبت به رنگ و نوع وسایل دیگر چه طرحی از تابلو میتواند برای فضا زیبا و جذاب باشد .

سخن اخر :

در این مقاله ما سعی کردیم تا درباره مطالب پیرامون انتخاب مناسب تابلو فرش صحبت کنیم و مواردی را در این مورد بیان کنیم ، در این حوزه همانطور هم که در بالا گفتیم مطالبی مثل انتخاب قاب و یا انتخاب طرح مناسب تابلو یا اطمینان حاصل کردن از کیفیت فرش از جمله مواردی است که در خرید تابلو مهم است .

موارد دیگری هم هست که به اقتضای شرایط متفاوت برای افراد مختلف ممکن است رخ دهد و از معیار های انتخاب تابلو قرار بگیرد ، امید است تا با خواندن این مطلب شما کاربران و مشتریان عزیز توانسته باشید به هدفی که از خواندن این مطلب دنبال می کنید رسیده باشید .

شما کاربران و مشتریان عزیز میتوانید برای اطلاع از شیوه خرید عمده و تکی و سوال در مورد نحوه ارسال محصولات با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا