خرید تابلو فرش

آشنایی با چند طرح خاص در خرید تابلو فرش

مقدمه :

در این مقاله ما به توصیف و توضیح چند طرح خاص در خرید تابلو فرش میپردازیم و مباحثی را پیرامون این موضوع بیان می کنیم ، خیلی از طرح ها وجود دراند که در بین افراد دارای محبوبیت بیشتری هستند به طور مثال طرح های تابلو وان یکاد یا تابلو های طرح شما آخر از جمله مدل هایی هستند که در خرید تابلو فرش مورد توجه قرار می گیرند .

ما در این مقاله به توضیح و توصیف طرح های وان یکاد ، گل ، شام آخر ، فرانسوی و مطالبی را در این مورد بیان خواهیم کرد ، امید است تا با ارائه این مطلب ما توانسته باشیم تا موارد مفیدی را در اختیار شما گذاشته باشیم .

خرید تابلو فرش وان یکاد

آشنایی با طرح های وان یکاد در خرید تابلو فرش :

این دسته از طرح ها در حوزه خرید تابلو فرش از جمله مدل های پر فروش و محبوب هست ، به تابلو هایی مدل وان یکاد گفته می شود که دارای این آیه به هر صورت یا شکل درون خود باشد (وَإِن یکادُ الَّذِینَ کفَرُ‌وا لَیزْلِقُونَک بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکرَ‌ وَیقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ).

تابلو های وان یکاد دارای مدل های مختلفی هستند که میتوانید در بخش تابلو فرش های آیات سایت مدل های مختلف آن را ببینید ، اما بعضی از شکل ها و تابلو ها هستند که در بین این دسته از تابلو ها پر طرفدارتر هستند ، درسته که همه آنها تابلو وان یکاد هستند اما به سبب شکل نوشتار و دیزاین تابلو دارای درصد محبوبیت های مختلف هستند .

آشنایی با طرح های گل در خرید تابلو فرش :

یکی دیگر از مدل ها و طرح های دارای طرفدار در بین مردم تابلو فرش های مدل گل هست که بیشتر مردم به عنوان یک مدل ساده اما زیبا آن را می پسندند ، تابلو فرش های گل بیشتر به صورت گل های داخل یک سبد یا دسته هایی از گل های مختلف که داخل گلدان قرار می گیرند .

این مدل ها هم دارای تنوع زیادی در انتخاب هستند و این آزادی را به افراد میدهند تا به نسبت علاقه خود و شرایط و ویژگی های فضا طرح مورد نظر خود را در مدل های گل انتخاب کنند .

خرید تابلو فرش گل

آشنایی با طرح شام آخر در خرید تابلو فرش :

این طرح یک کپی از روی تابلو نقاشی لئوناردو داوینچی نقاش معروف ایتالیایی به نام شام آخر است که در آن به روز های آخر زندگی حضرت عیسی پرداخته است ، این طرح هم از مدل های معروف در بین مردم است که طرفداران خود را دارد ، شاید جنبه جذاب این تابلو فضایی باشد که این تابلو برای افراد تداعی می کند و البته بی تاثیر نیست که این تابلو ها از روی طرح های معروفی که توسط انسان هایی خلاق کشیده شده است درست شده .

این جور از طرح ها به علت اینکه از روی مدل های معروفی درست شده و عملا زحمت خلاقیت تابلو به دست افراد نقاش بوده دارای طرفداران زیادی است چون به عنوان یک تابلو شاید بیشتر مردم این طرح ها را بپسندند .

آشنایی با طرح های فرانسوی در خرید تابلو فرش :

یکی دیگر از طرح هایی که مورد توجه بیشتر مردم قرار می گیرد طرح های فرانسوی است ، اگر بخواهیم در این مدل ها جزئی تر بشویم باید به طرح هایی مثل شاعر جوان یا طرح پیانو زن اشاره کرد که این دسته از تابلو ها هم دارای طرفداران مختص خود است .

این مدل ها به علت اینکه فضایی پویا تر و با رنگ و لعاب بهتر دارند در بین مردم شاید محبوبتر باشند و اکثرا از این دسته از تابلو ها استفاده کنند ، در خرید تابلو فرش استفاده از طرح های فرانسوی برای بعضی ها در اولویت قرار دارد و شاید به هیچ طرح دیگری نگاه نکنند و هدفشان فقط مدل های فرانسوی باشد .

این دسته از طرح ها هم دارای مدل هایی درون خود هستند که گروهی پرطرفدار و گروهی هم اصلا طرفدار ندارند ، نمیتوان این را بیان کرد که همه مدل های فرانسوی دارای محبوبیت بالا هستند بلکه گروهی از این دسته دارای محبوبیت بالا و گروهی هم کم طرفدار هستند .

خرید تابلو فرش فرانسوی

سخن پایانی :

در این مقاله ما سعی بر این داشتیم تا درباره مدل هایی از تابلو فرش ها صحبت کنیم که بیشتر در عموم مردم دارای محبوبیت هستند ، طرح هایی مانند مدل های گل یا فرانسوی که دارای محبوبیت هستند و مدل های وان یکاد که شاید از هر 3 ایرانی توی خانه 1 نفر تابلو های وان یکاد پیدا بشود ، اینها همه از جمله طرح های معروف در خرید تابلو فرش هستند .

اما در باب طرح شام آخر در خرید تابلو فرش باید این ر ابیان کنیم به علت معروف بودن وشهرت این اثر از لئوناردو داوینچی ما سعی کردیم تا به صورت جدا در باب این طرح سخن بگوییم و مطالب را پیرامون آن بیان کنیم .

امید است تا ما با رائه این مطلب توانسته باشیم موارد مفیدی را به شما منتقل کرده باشیم و کمی در انتخاب تابلو بهتر در خرید تابلو فرش به شما کمک کرده باشیم ، بیشتر طرح هایی که ذکر شد را میتوانید در شرکت نقش و نگار رضوی ملاحظه فرمائید و به تنوع این مدل ها پی ببرید .

ما امیدواریم تا بتوانیم رضایت شما مشتریان عزیز را داشته باشیم ، برای کسب اطلاعات بیشتر در با خرید و نحوه ارسال محصولات میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا