تابلو فرش مدرن و قدیمی

تابلو فرش مدرن یا قدیمی؟

مقدمه :

در این مقاله ما میخواهی به توضیح درباره تابلو فرش مدرن و تابلو فرش های قدیمی بپردازیم ، به طور کلی منظور از مدرن و قدیم خود فرش نیست بلکه طرح فرش و قاب استفاده شده در آن هست ، طرح های مدرن که به تازگی به بازار ها اومدن و چندین سال هست که افراد به خرید این مدل ها از تابلو ها میپردازند .

اما طرح های قدیمی هم هست که هنوز طرفداران خود را دارند و این افراد کم هم نیستند ، مدل های قدیمی مختلفی وجود دارند که در بین مردم محبوب و معروف هستند و در دسته بندی های مختلف هم این مدل ها وجود دارند .

امید است تا با ارائه این مطلب بتوانیم موارد مفیدی را در اختیار شما بگذاریم و کمکی در انتخاب بهتر تابلو فرش به شما کرده باشیم ، در ادامه به توضیح درباره تابلو فرش مدرن و قدیمی و نکاتی پیرامون این موضوعات خواهیم پرداخت .

 

تابلو فرش مدرن و قدیمی

تابلو فرش مدرن یا قدیمی؟ :

طرح های مدرن در دسته بندی های مختلفی مانند منظره یا تابلو های گل وجود دارند و جزئی از آنها هستند ، به طور کلی برای تابلو های مدرن و قدیمی نمیتوان دسته بندی مخصوصی مشخص کرد که به طور مثال تمام طرح های منظره متعلق به تابلو فرش های مدرن است بلکه در هر دسته ای ممکن است طرح مدرن یا قدیمی وجود داشته باشد .

اما میتوان این را بیان کرد که در بعضی از دسته بندی ها طرح های موجود قالب مدرن یا قدیمی است ، به طور مثال در دسته بندی های فرانسوی شاید بشود این را یان کرد که وجود طرح های قدیمی بیشتر به چشم میخورد و در این دسته بندی طرح های قدیمی قالب هستند .

از جمله طرح ها میتوان به طرح هایی مثل شام آخر یا شاعر جوان که طرح های قدمت دار و قدیمی هستند اشاره کرد ، اما به طور دقیق نمیتوان به طرح مدرن اشاره کرد چون اکثر این طرح ها به علت جدید بودن اسم خاصی ندارند و در دسته بندی های مختلف جای می گیرند .

حال سوالی که مطرح می شود این است که آیا انتخاب طرح های مدرن میتواند برای خانه های امروزی بهترین انتخاب باشد چون که وجود طرح های قدیمی به دکور جدید خانه ها ضربه میزند ، اما این فرضیه اشتباه و بر خلاف واقعیت است بلکه وجود طرح های قدیمی در فضا میتواند به بهتر شدن دکور های جدید و کلاسیک کمک کند در ادامه به توضیح بیشتر پیرامون انتخاب بهتر بین این دو طرح خواهیم پرداخت .

انتخاب تابلو فرش مدرن یا قدیمی:

برای انتخاب طرح مناسب و دسته آن که به بخش مدرن مربوط باشد یا بخش قدیمی بیشتر به علاقه و سلایق اشخاص مربوط است و نمیتوان دسته ای را به علتی نسبت به دسته دیگر پایین تر جلوه داد ، همانطور هم که در بالا گفتیم شاید این سوال پیش بیاید که شاید طرح های قدیمی از مد افتاده باشند و دیگر به کار نیایند اما به هیچ وجه اینطور نیست بلکه وجود طرح قدیمی تابلو فرش میتواند به فضا مدرن جلوه ای زیبا و کلاسیک ببخشد و در بهتر شدن دکوراسیون به افراد کمک کند .

در انتخاب تابلو فرش مدرن و قدیمی  مناسب باید محدوده ای که میخواهیم از آن طرح خود را انتخاب کنیم معین شود و بدانیم که باید در چه چارچوبی فعالیت کنیم ، به طور مثال باید بدانیم که نسبت به فضا ما خواهان یک طرح مدرن هستیم و بعد در بین دسته بندی هایی که بیشتر به طرح های مدرن مربوط است به دنبال مدل مناسب خود بگردیم و آن را انتخاب کنیم ، این میتواند در انتخاب بهتر و مناسب تر تابلو فرش به ما کمک کند .

شرکت نقش و نگار رضوی دارای انواع طرح های تابلو فرش مدرن و قدیمی و کلاسیک می باشد و ما خوشحالیم که توانایی عرضه انواع طرح های متمایز را برای شما عزیزان داریم ، ما امیدواریم تا رضایت شما را دارا باشیم .

تابلو فرش مدرن و قدیمی

سخن آخر :

در این مقاله سعی بر این بود تا درباره مدل های قدیم و طرح های تابلو فرش مدرن صحبت شود و مطالبی را پیرامون این موضوع بیان کنیم ، همانطور هم که گفته شد هر دو این طرح ها در بین مردم جایگاه خود را دراا هستند و نمیشود یکی را به یکی دیگر ترجیح داد .

در مطالب بالا این مورد بیان شد که هر کدام از این تابلو فرش مدرن و قدیمی به دسته بندی خاصی در طرح های تابلو متعلق نیستند و نمیتوان این را گفت که مدل های منظره یا مدل های گل همه قدیمی یا مدرن هستند بلکه هر کدام مخلوطی از این دو هستند که درصد وجود هر طرح در این دسته بندی ها متفاوت است .

ما امیدواریم تا با ارائه این مطلب توانسته باشیم موارد مفیدی را در اختیار شما مشتریان و کاربران گذاشته  باشیم و کمک خوبی در انتخاب بهتر تابلو فرش مدرن یا قدیمی(کلاسیک) به شما کرده باشیم ، امید است تا با ارائه محصولات با کیفیت و مطابق میل شما ما بتوانیم رضایت شما مشتریان را دارار باشیم .

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید و ارسال با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمائید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا